Känn igen tiderna. När spelade det större roll? Vårt motto: efter stillestånd är före rörelse.Vi har observerat: längtan efter att göra är större än någonsin. På Strauss vill vi ta itu med framtiden. Gör det enkelt.

sv en

Strauss går med tiden och förändras, men en sak förblir alltid densamma: Fascinationen för hantverk. Vi vill fira passionen för innovation och teknik med våra fans och ge er en mycket speciell utmaning: Visa vår logotyp i din arbetsmiljö och bevisa därmed vad du kan! I två cuper handlar det om inget mindre än mästerskapet. Alltså: Strauss-fans förenas!

Konkurrens mellan de mest kreativa jordbrukarna i Europa

Här konkurrerar ett urval av de europeiska elitbönderna mot varandra. Vem väcker vår logotyp till liv på det mest spektakulära och kreativa sättet inom sitt område? Vår community kan följa de spännande kreationerna på våra sociala mediekanaler och i slutändan välja vinnaren.

Yin och yang i arbetslivet.

Två sidor. En medalj.

Det är så underbart originellt, ärofullt, nästan roligt. Verkligen omisskännligt. Förebild för mästare och görare (= Engelbert-effekten)

Lätt att säga och man förstår
det utomlands också

det är ikoniskt,
lätt som en fjäder
och fritt som en fågel

DET BÄSTA AV ENGELBERTS ANALOGA VERKLIGHET.

DET BÄSTA AV STRAUSS STATE OF TGE ART.

SYNTES: VI ÄR ENGELBERT. OCH VI ÄR STRAUSS.